TOATE >>  
 
VREMEA
Bârlad, ora 21:00
Temperatura27.5 °C
Umiditatea 30%
Presiunea 995.3
Vânt2.7 m/s
Sursa: ANM
RADAR INMH
RADAR WINDY
CURS VALUTAR
04-03-2020
VALUTARON
EUR4.8057
USD4.3126
GBP5.5187
XAU227.7276
Sursa: BNR
HARTA din SATELIT
HARTA la 1906
BÂRLAD ALTĂDATĂ
COLECŢIA RLV
VOCEA TUTOVEI
CODURILE POŞTALE
EVENIMENTE
CONF. DE PRESĂ
ŞEDINŢE CLB
FAZA ZILEI
TRAILERE
EMISIUNI
BEST OF
SPORT
ARHIVA CONYSAT
COMUNICATE
NAŢIONAL
ARHIVĂ CONCERTE
ANUNŢURI
IMOBILIARE
LOCURI DE MUNCĂ
TELEFOANE
CALCULATOARE
AUTOMOTO

BÂRLAD ONLINE

Conferinţă de presă după alegerea variantei pentru şoseaua ocolitoare a municipiului Bârlad

Pe holul primăriei:
Reporter: "De ce nu participaţi şi dvs. (la întâlnire, n.r.) ?"
Vasile Pintilie: "Am hotărât împreună cu dl primar să nu dăm o conotaţie politică, deocamdată (!, n.r.), acestei intâlniri, şi, de comun acord, nici eu nu voi participa şi nici dl deputat Solomon şi nici alt factor politic local."

În biroul primarului:
Constantin Constantinescu: "Au fost luate în studiul de fezabiliate 4 variante de către firma care a câştigat licitaţia. Două prin estul localităţii, adică pe sub Dealu Mare pentru noi care suntem bârlădeni, şi două variante prin partea de vest, pe la Perieni, să spunem. Din toate punctele de vedere, varianta prin est, acea pe care noi am propus-o mai de demult, a fost acceptată cu bucurie de către toată lumea, adică atât ministerul cât şi proiectantul şi autorităţile locale şi autorităţile judeţene."

Ovidiu Barbier, director coordonator variante ocolitoare CNANDR: "Varianta aleasă este cea roşie. Este o lucrare de cca. 12km lungime, care, în mod normal, din momentul în care avem un constructor pe ea, mai mult de 18 luni n-are de ce sa dureze. În cazul în care avizul Comisiei Europene există la începutul anului 2011, undeva la jumătatea anului să avem un constructor câştigător al licitaţiei de execuţie. Asta ar însemna la sfârşitul anului 2012 şi Bârladul să aibă o variantă de ocolire. Repet, este cazul cel mai fericit."

Ovidiu Barbier: "Terenul este destul de prietenos cu noi în zona de est a Bârladului. Zona de vest era un teren destul de accidentat care dădea naştere unor lucrări destul de importante ca şi lucrări de artă - viaducte şi chiar ramblee si deblee extrem de înalte."

Ovidiu Barbier: "Costul estimativ al lucrării este de aproximativ 4.5 - 5 milioane de EURO pe km. Suma exactă o vom aveam când vom avea aprobarea hotărârii de guvern."

Constantin Constantinescu: "Unul din argumentele care au pledat pentru această variantă este şi faptul că suprafeţele de teren care vor fi expropriate sunt minimale, spre deosebire de celelalte variante. Este un argument foarte serios în decizia luată de noi."

Ovidiu Barbier: "Mare parte din terenuri este în proprietatea primăriei."

Constantin Constantinescu: "Da, şi Consiliul Judeţean e alături de noi deci nu vor fi probleme, se merge în zona drumului existent comunal deci din punctul ăsta de vedere sunt atuuri de luat în seamă. Un alt atu, nu lipsit de importanţă, este că declivităţile sunt minimale, adică în accepţiune generală terenul este plat pe o suprafaţă destul de mare deci nu apar lucrări suplimentare, viaducte sau chiar tunele cum apăreau pe la Perieni, sau ziduri de sprijin care-s mari consumatoare de oţel-beton deci costuri foarte mari."

2.245 vizualizări |5 comentarii14m37s

Vezi comentarii
(ultimul adăugat acum 10 ani)
 
PUBLICITATE
INSTITUŢII
INSTITUŢII JUDEŢENE
SPORT




Google
 
anunturi | livecam | foto | top
Copyright © 2005 OCF. Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii.
Logo-ul Bârlad Online este marcă înregistrată a OCF. Toate celelalte mărci sunt proprietatea companiilor deţinătoare. Reproducerea conţinutului din acest site este permisă numai cu acordul Online Content Factory SRL. Pentru orice neclarităţi, informaţii suplimentare, sugestii sau comentarii vă rugăm să ne contactaţi: support at b-o dot ro sau prin SMS la 0724 227.523 (0724 BARLAD). Atenţie ! Acest număr nu are servicii de voce, dacă sunaţi sună în gol. Vă rugăm trimiteţi doar SMS. Tarif normal în funcţie de reţea.

Pagina generata in 0.2717 secunde.